Selecteer een pagina

Met 25-jaar aan horeca-ervaring wil ik zoveel mogelijk ondernemers helpen om de klantreis te optimaliseren. Dit doe ik door de klantreis te bestuderen, eventueel backoffice werkzaamheden over te nemen en waar nodig processen te versimpelen.

Als echt Limburgs ‘meadsje’ is gastvrijheid mij met de paplepel ingegoten. Al dansend ben ik mijn studiejaren op de MEAO en MHS doorgekomen. In de weekenden stond ik klaar voor de gasten in het hotel of de brasserie. Hier kwam ik er al snel achter dat waardering soms ver te zoeken was. Waardering naar de gast toe, maar ook andersom, waardering naar de medewerkers.

Begin 2020 viel het mij op dat de horecaondernemer het steeds drukker kreeg. Goed en kundig personeel was (en is nog steeds) bijna niet meer te vinden. Alle handelingen, alle taken komen op het bordje van de ondernemer neer. Daardoor wordt gastvrijheid op een laag pitje gezet. Terwijl er zoveel taken zijn die achter de schermen al uitbesteed kunnen worden en gastvrijheid juist een heel belangrijk aspect is om je bedrijf draaiende te houden.

Voor mij de reden om van mijn passie mijn werk te maken.

Wist jij dat…

 

  • Ik mijn hele leven al in Schin op Geul woon?
  • Samen met mijn partner heb ik een huis gekocht;
  • Wij zijn trotse ouders van een koningskoppel;
  • Ik ben een echte carnavalsgek, ik kan alleen niet schmincken;
  • Ik ben actief lid van de Jeugdvereniging in Schin op Geul;
  • Ik hou van dansen! Om mijn passie door te geven aan de jongere generatie, geef ik 2x per week les.
  • Mij kun je het ’s nachts beter niet wakker maken.
  • In de ochtend zou ik dat trouwens ook niet proberen, tenzij je ontbijt op bed bij je hebt.
  • Ik ben super actief op Social Media, volg je mij al?

Wil je meer over mij weten? Neem dan contact met mij op!