Selecteer een pagina

Op zoek naar een hardwerkende en kundige medewerker voor jouw hotel, camping of Bed and Breakfast?

Ik help je graag!

Als Virtueel Assistent denk ik met je mee, sta ik naast je en kan ik verschillende taken van jou over te nemen.

Om erachter te komen wat ik precies voor jou kan betekenen, ga ik graag het gesprek met je aan. Ik luister naar jouw verhaal en je grootste frustratie. Tijdens dit gesprek zal duidelijk worden welke taken ik van jou kan overnemen.

Daarna maken wij samen een plan van aanpak, zodat jij je weer kan gaan focussen op je passie!

Mijn specialisaties

Professional Organizer

  • werkplan maken voor al je taken
  • Uitwerken en uitvoeren van je ideeën
  • Organiseren van bijeenkomsten/evenementen
  • Uitzoekwerk van allerhande dingen
  • Alles regelen rondom de dienstverlening van de gast
  • Coördineren van (zaken-)reizen

Office Management

  • Implementeren van verschillende boekings-/reserveringssystemen
  • Bijhouden en opvolgen van E-mail
  • Offertes en/of bevestigingen opstellen en versturen
  • Bijhouden van verschillende social media kanalen
  • Plaatsen van content op verschillende social media kanalen
  • Agendabeheer
  • Orders verwerken & ander betaling gerelateerde handelingen
Losse uren

Handig als je nog niet zeker weet hoeveel uren je hulp kunt gebruiken. 

De daadwerkelijk gewerkte uren hou ik bij in een tijdstracking systeem, zodat je nooit teveel betaalt.

  • Op basis van nacalculatie;
  • Facturatie einde van de maand;
  • Betaaltermijn van 7 dagen;
  • Prijs is excl. BTW.

 

Pakket

Als je al precies weet welke taak jij wilt uitbesteden en hoeveel tijd deze taak in beslag gaat nemen, dan is een abonnement iets voor jou. 

Een abonnement is mogelijk vanaf 12 uur per maand.

  • Minimale afname van 3 maanden;
  • Daarna opzegbaar met een maand opzegtermijn;
  • Na 1 of 2 maanden evalueren we de samenwerking en het aantal uren;
  • Betaaltermijn van 14 dagen;
  • Prijs is excl. BTW.

Wat levert het jou op?

  • Je hebt alleen iemand nodig om de gasten daadwerkelijk te ontvangen;
  • Je hebt geen omkijken meer naar alle bijkomende randzaken;
  • Door werk uit handen te geven, heb je meer tijd over voor belangrijkere zaken;
  • Mijn werkzaamheden voer ik uit vanaf thuis, dus ik heb geen vaste werkplek nodig. Mocht het nodig zijn om op locatie aanwezig te zijn, kan dit in goed overleg.
  • Je bepaalt zelf wanneer je een extra handje hulp nodig hebt.
  • Geen extra kosten, zoals verzekeringen, vakantiedagen e.d.

Doordat ik taken van je overneem, krijg jij meer tijd. Meer tijd geeft meer rust en meer vrijheid. Deze tijd kun je gebruiken om aan jouw gasten te besteden of aan je dierbaren, en om het bedrijf te laten groeien. Je kunt je weer gaan focussen op jouw passie.

Want dat is uiteindelijk toch de reden dat je deze onderneming gestart bent?

Neem contact met me op!