Selecteer een pagina

Gastvrijheid draait niet alleen maar om de gast!

De klantreis is belangrijker dan jouw dienst…

» Hoe zorg jij ervoor dat je klant binnen 5 minuten een goed gevoel over jou heeft?

» Welke belevingskillers zou jij nog kunnen aanpassen in de klantreis?

» Welke blijmakers kun jij nog toevoegen in je onderneming?

Klanten die dik moeten betalen voor jouw dienst, zullen dat alleen accepteren als ze een goed gevoel bij jou hebben. Voor dat goede gevoel zul je een plan moeten ontwikkelen: De klantroute!

Heb jij hulp nodig bij het ontwikkelen van de klantroute? Lees hier hoe ik jou daarbij kan helpen!

Van plan naar uitvoering!

In dit 3 maanden traject bepalen wij samen de uitdagingen van je bedrijf.  Waar wil je naartoe in je onderneming en wat heb je hiervoor nodig? Ik ga vervolgens voor je aan de slag met het maken van een concreet actieplan. Als we dit actieplan besproken hebben, gaan we aan de slag!

Ik pak de actiepunten voor je op en werk deze uit (op basis van uurtarief). Aan het begin én aan het einde van de week krijg je een update van me over de voortgang.

Aan het einde van het traject, als het doel behaald is, ontvang je van mij een volledige rapportage met alle uitdagingen die je overwonnen hebt.

Mystery Guest Visit

Je weet zeker dat de klantvriendelijkheid naar je gasten toe veel beter kan. Je kan er alleen niet de vinger opleggen wat er nou precies ontbreekt. Een Mystery guest kan uitkomst bieden.

Wat doet een Mystery guest?

Een Mystery guest brengt de beleving van jouw klanten in kaart. Ik kom bij je bedrijf op bezoek. Ik neem de verbeterpunten waar en verwerk het in een rapportage. Zo heb jij meer inzicht in de momenten die er écht toe doen. Voor, tijdens en ná de aankoop van jouw dienst. Want de klantreis bestaat uit 4 fases. Elke fase breng ik voor je in kaart, gezien vanuit de ogen van je gast! Ik koppel er een waarde aan. In een naslagwerk ontvang je mijn bevindingen. 

DIY Workshop

‘Breng je klantreis in kaart’ 

Liever zelf aan de slag met de klantreis? Breng je klantreis in kaart tijdens een van de workshops. Elke kwartaal organiseer ik een live-ochtend op een inspirerende locatie ergens in Limburg.

Door het in kaart te brengen van de reis of route van je klant, weet jij precies waar en wanneer er contactmomenten zijn tussen jouw klant en je bedrijf.

  • Handig dus om erachter te komen op welke momenten jij de verwachtingen van je klant kunt overtreffen.
  • Door de verwachtingen van je klant te overtreffen, bind jij de klant meer aan jouw onderneming.
  • Door verbinding te maken met je klant, maak je een fan van je bedrijf.
  • Fans van je bedrijf dragen bij aan meer omzet/winst.

Op deze live-ochtend gaan wij samen aan de slag om jouw onderneming een stukje gastvrijer te maken!

Masterclass

‘De klantreis in 4 stappen’ 

Je hebt er vast al eens van gehoord, de gastenreis. Of misschien ken je alleen de benamingen klantreis of customer-journey. Allemaal benamingen voor de reis die je klant, je gast of je relatie aflegt in jouw onderneming. Maar wat is die klantreis eigenlijk?

In deze masterclass leg ik jou uit wat gastvrijheid is. Je leert wat belevingskillers en blijmakers zijn en hoe je deze kunt toepassen in jouw bedrijf. Ik neem jou mee in de 4 fases van de gastenreis. We doorlopen dus alle stappen die jouw klant maakt in jouw onderneming. Alle contactmomenten die jouw gast met jou heeft worden benoemd. Deze contactmomenten noem je ook wel ’touchpoints’. Waarom deze momenten zo belangrijk zijn en wat jij eraan kunt doen om deze momenten bijzonder te maken voor je klant, leer je in deze masterclass.

Omdat ieder bedrijf en iedere ondernemer anders is werk ik met ‘op maat’ gemaakte prijzen.

Neem contact met me op om de mogelijheden te bespreken.

De volgende DIY Workshop 'Breng je klantreis in kaart' start over

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)